Kathleen Bauer

Kathleen Bauer

Die Berliner Schauspielerin, Tänzerin und Sängerin Kathleen Bauer absolvierte im Jahr 2000 ihr Studium an der Hochschule der Künste in Berlin. Jüngst gastierte sie u. a. in SAYONNARA TOKIO im Wintergarten Berlin, ging mit LUTHER auf Tournee, sang in HINTERM HORIZONT im Theater am Potsdamer Platz, in DER GEHEIME GARTEN, DRACULA und DER GRAF VON MONTE CHRISTO bei den Frankenfestspielen, DER ZAUBERER VON OZ im Musikverein, ICH WAR NOCH NIEMALS IN NEW YORK im Raimundtheater, in DSCHUNGELBUCH oder EIN SOMMERNACHTSTRAUM in Mödling, in ROCKY HORROR SHOW und HAIR in Leipzig. Sie arbeitet als Darstellerin auch für Film und Fernsehen.

Schedule

In performances like

Videos

Video – 02:26 min.

Johann Strauß: Die Fledermaus

Newsletter

News about the schedule
and the start of advance booking
Personal recommendations
Special offers ...
Stay well informed!

Subscribe to our newsletter

Subscribe to our Newsletter and receive 25% off your next ticket purchase.

* Mandatory field






Newsletter

08
DEC

Today in the Foyer: "Christmas Caroling
With the brass section of our orchestra
17.00 h / Parquet Foyer
Duration: approx. 25 minutes / free admission


The brass section of the Deutsche Oper Berlin Orchestra invites you to sing Christmas carols in the Parquet Foyer! From the well-known German Advent carol "Macht hoch die Tür, die Tor macht weit" to the classics "Oh Tannenbaum" and "Oh Du Fröhliche" to "White Christmas", a lovely programme awaits you to set the musical mood for the holidays.