Fabian  Kühlein

Fabian Kühlein

Fabian Kühlein arbeitet als Regisseur und Produzent für Hörspiel-, Theater- und Kunstprojekte zusammen mit dem öffentlich-rechtlichen Rundfunk und Theatern. Seit 2011 entwickelt er mit dem in Berlin beheimateten Theaterkollektiv Chez Company Hörspiele, Audiowalks und Theaterstücke. Sein Material dabei ist das gesprochene Wort als Grundlage aller Arbeiten. Im Hörspiel, aber auch in den Collagen und Performances wird das gesprochene Wort zu Sound und Stimme zu Klang. Fabian Kühlein lebt derzeit in Weimar.

Schedule

In performances like

Videos

Video – 01:45 min.

Chez Company: The Making of Blond

Newsletter

News about the schedule
and the start of advance booking
Personal recommendations
Special offers ...
Stay well informed!

Subscribe to our newsletter

Subscribe to our Newsletter and receive 25% off your next ticket purchase.

* Mandatory field






Newsletter

08
DEC

Today in the Foyer: "Christmas Caroling
With the brass section of our orchestra
17.00 h / Parquet Foyer
Duration: approx. 25 minutes / free admission


The brass section of the Deutsche Oper Berlin Orchestra invites you to sing Christmas carols in the Parquet Foyer! From the well-known German Advent carol "Macht hoch die Tür, die Tor macht weit" to the classics "Oh Tannenbaum" and "Oh Du Fröhliche" to "White Christmas", a lovely programme awaits you to set the musical mood for the holidays.